BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 19 May 2013


Alhamdulillah, tanggal 16 Mei yang lalu, saya mendapat hadiah dari anak-anak murid sempena Hari Guru.. terharu rasanya...terima kasih anak-anakku...Selamat Hari Guru buat semua guru yang telah, sedang dan akan berkhidmat seperti saya...doakan saya..Terima kasih yang tak terhingga buat semua guru-guru yang telah mengajar dan mendidik saya daripada sekolah tadika sehingga sekarang..telah ramai yang menjadi guru saya sehinggalah kini..dan Guru yang paling bermakna buat diri ini adalah mak dan arwah ayah yang banyak mendidik diri ini sehingga saya juga bakal bergelar guru, InsyaAllah..Tak lupa juga buat suami tercinta yang banyak mendidik dan membimbing saya menjadi isteri, ibu, anak dan menantu kearah yang lebih baik..Terima kasih abg..Terima kasih Semua..Hanya Allah saja yang mampu membalas jasa dan pengorbanan kalian...

0 comments: